21. maj 2008

Zadnji športni dan - piknik

Jaz sem za tole varianto. Kaj pa vi?

9 komentarjev:

Anonimni pravi ...

JST SM ZA BLED.
GAŠPER

Anonimni pravi ...

js sm 100% za Bled :)
Minea

Slôvar pravi ...

Bled imam že vrh glave. Za Rakitno, za druženje, za žur...

Anonimni pravi ...

Učtelj, če gremo na Bled, vam bom zrihtu najbolši špeh, kruh in vino nasvetu. Podkupnina bo velka :)
gašper

Anonimni pravi ...

Ja pa ucitelj to je nas koncni izlet.. pac sej ste dal moznost bled in vecina nas je za tja ;) sej bo fino... ne pa da bomo tm sedeli, pili, piknik pa se bo vecina dolgocasila

Učitelj pravi ...

Ni samo vaš. Tudi moj. In sploh ni res, da bomo samo sedeli in pili. Treba je vse prebrati. Ali se boste v petek na našem pikniku dolgočasili?

Anonimni pravi ...

ne ne bomo se dolgocasili... ampak vseeno mi smo 22: 1 :D tko da :P:P:P

Slôvar pravi ...

Niste 22, glasovalo vas je šele 10 za Bled. Sicer pa se ne bo izšlo, kajti tam je voda in šola ne bo mogla zagotoviti učitelja spremljevalca z licenco plavalnega učitelja. Žal odpade vse, kar je povezano z vodo...

Anonimni pravi ...

pa joj no ucitl razred od mojga prjatla je sou to in so se mel ful dobr in so tut tko organiziran en dva tri pa sploh ni blo nubenga plavalnega ucitelja al nevem kaj...

Vesel sem, da si tukaj...